Elroy van Merkerk
Assistent service-organisator
Blije opdrachtgevers en bewoners: daar doet Elroy het voor
Als assistent service-organisator regelt en coördineert Elroy van Merkerk de klussen van Soople, van uitvoering tot opleveringsfase. Hij zorgt er samen met zijn collega’s voor dat alles van begin tot eind gesmeerd verloopt voor vastgoedeigenaren en bewoners.
Regisseur van de klus
Elroy zorgt bij elke klus voor een vliegende start. Hij maakt een scherpe inschatting van het werk, een strakke planning, stuurt de juiste mensen aan en controleert de kwaliteit van het werk. De alleskunner werkt op het kantoor in Arnhem en is ook vaak op locatie. Elroy: “Ik vind het gaaf dat ik zowel achter mijn bureau werk als op de klussen. Daardoor weet ik altijd wat er overal speelt. Dat is fijn, omdat we bij Soople ook de communicatie met huurders kunnen overnemen. Die zijn blij dat ik direct hun vragen kan beantwoorden.” Elroy is een typisch voorbeeld van de ‘klussen-regisseurs’ bij Soople. “Want die zijn we net zo vaak als de vakman zelf,” vult Elroy aan.

Gek op blije mensen
Soople ontzorgt. Bijvoorbeeld door één aanspreekpunt te hebben, alles rondom de klus uit handen te nemen en dat allemaal zo soepel mogelijk. Elroy is gek op blije mensen en draagt daar met veel plezier aan bij. “Ik denk graag met mensen mee, zowel met de opdrachtgever als de bewoners. Toen ik een afspraak had bij een huurder over het vervangen van de keukenkastfrontjes, zag ik dat haar keukenblok ook aan vervanging toe was. Ik nam contact op met de opdrachtgever en die was blij dat ik mee dacht. De corporatie besloot toen om de hele keuken te vervangen,” vertelt Elroy. “En de huurder, die was helemaal in haar sas toen ik haar belde met het nieuws! Dat geeft mij energie. Een enthousiaste opdrachtgever én een gelukkige bewoner.”
Kijken naar alle mogelijkheden
Dankzij de korte lijnen en duidelijk overleg delen collega’s veel kennis en ervaring bij Soople. Daardoor kan Elroy bij elke klus veel verschillende mogelijkheden bieden. Dat vind niet alleen hijzelf fijn, daar worden de opdrachtgevers en de huurders ook super blij van. Elroy: “Ik denk graag mee met alle betrokken partijen om tot het beste resultaat te komen. Mijn doel is dat iedereen tevreden is na de afronding van een klus. Daarom bespreek ik van te voren alle oplossingen en mogelijkheden met de opdrachtgever. Laatst was ik bij een bewoner die de wasbak op een andere plek wilde. Dan kijk ik wat bouwtechnisch de mogelijkheden zijn en bespreek dat met de huurder en de opdrachtgever. Zo streef ik naar het beste eindresultaat. Want blije mensen, daar doe ik het voor!”
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Vastgoedonderhoud voor Bo-Ex, zo regelen wij dat
Soople als partner voor vastgoedonderhoud, daar weet Rick – Servicemonteur bij Soople – alles van. Hij regelt niet alleen de klus, hij denkt mee, zorgt voor een strakke planning en maakt alles passend voor huurder en opdrachtgever.
