onze werkwijze

Onze werkwijze

Zo Soople gaan we te werk!

Als vastgoedeigenaar of-beheerder wil je dat je onderhoud soepel geregeld is. Welke klus dan ook, wij fiksen hem. Het verhelpen van een klemmende deur of het repareren van een lekkende kraan. Snel, goed en efficiënt. Met andere woorden Soople!

We zijn een dienstverlener voor de gebouwde omgeving, een geoliede machine, maar dan wel op een menselijke manier.

Daarom kies je Soople

  • 24/7 bereikbaar
  • E-mailnotificatie
  • Binnen 2 uur op locatie
  • Juiste managementinfo

Deze stappen doorlopen
we zodra we voor je aan de slag gaan:

1

We stellen het team van vakmensen samen

2

Zodra je belt, beginnen we te plannen

3

Of werk rechtstreeks met ons ICT-systeem

4

Tot slot de administratieve afhandeling

Door ons grote netwerk en onze eigen vakmensen stellen we in overleg met jou een team samen dat aan de slag gaat wanneer het nodig is. Heb je een bepaald bedrijf dat al jaren specifiek onderhoud doet en wil je dat zo houden? Geen probleem! Dan nemen wij deze vakmensen op in ons netwerk en blijven ze gewoon voor je werken.
Als er een storing, calamiteit of huurdersmutatie is, dan bel, mail of meld je het probleem online gewoon aan Soople en gaan wij aan de slag. We schakelen dan direct de juiste vakmensen in voor de klus. Samen spreken we een planning af, zodat je snel weet wanneer je de hulp kunt verwachten. We maken dan ook een afspraak met de bewoner/huurder. Dan staat de datum en tijd vast, zodat het voor iedereen duidelijk is. Bovendien weten alle betrokkenen precies wie er komt.
Onze ICT-systemen zijn KOVRA-proof. Als jouw ERP-systeem gekoppeld kan worden aan het onze, dan kun je rechtstreeks met ons systeem werken. Elke opdracht staat dan al direct op onze todo-list, zonder dat je daarvoor hoeft te bellen of mailen. Zo heb je realtime volledig inzicht in de status van het onderhoud van je vastgoed. Je kunt bij Soople daarnaast vertrouwen op de hoogste mate van informatiebeveiliging. Fijn om te weten!
De gemaakte uren en de kosten van het gebruikte materiaal staan allemaal netjes op de opdrachtbon. Zodra de opdracht afgerond is, komt de factuur jouw kant op. Ook dit kunnen we dankzij een koppeling soms rechtstreeks vanuit ons ERP-systeem in dat van jullie organisatie verwerken. Dan hoef je alleen nog maar akkoord te geven en klaar. Soople toch?
  • 24/7 bereikbaar
  • E-mailnotificatie
  • Binnen 2 uur op locatie
  • Juiste managementinfo

Zie ons als het verlengstuk van je eigen onderhoudsdienst

Zodra er iets moet gebeuren aan of in een huurwoning van jouw corporatie, staan wij voor je klaar. We zijn het verlengstuk van de eigen onderhoudsdienst. Van het ontzorgen in het totale dagelijks- en mutatieonderhoud tot aan het opvangen van pieken die de eigen organisatie niet kan opvangen. Maar in dit geval hoef je er zelf niemand voor in dienst te hebben. Al voelt het door onze nauwe samenwerking wel vaak alsof we écht collega’s zijn. En zo hoort het ook, vinden wij!

Wil jij weten wat onze werkwijze voor jouw situatie betekent?

Laten we samen de mogelijkheden bespreken!

HAEVER! is al blij met Soople:


“Als netwerkorganisatie helpen wij onze opdrachtgevers op het gebied van Infrastructuur en ruimtelijke ontwikkeling. De mensen van Soople helpen ons vervolgens met de klussen in ons kantoorpand. Pantry geplaatst, lampen vervangen en schilderijtjes opgehangen, terwijl het kantoor gewoon in gebruik was. Ook zeer goed meegedacht en geholpen met voorbereidingen voor de opening van ons kantoorpand! Efficiënt gepland en zeer netjes gewerkt!!”

Rob Limbourg – directeur HAEVER! (www.haever.nl)

Laat uw gegevens, wij nemen contact met u op