Zo Soople gaan we te werk!
Onze werkwijze
Voor elke vastgoedeigenaar- en beheerder lossen we elk verzoek snel, efficiënt en doeltreffend op. Meld gemakkelijk online je klus aan en laat de rest aan ons over. Zodra je aanvraag binnenkomt, stellen we direct een team van vakmensen samen. We maken een afspraak op een geschikt moment voor jou en de bewoners of huurders. Voor je het weet staat één van onze specialisten voor de deur om de klus te klaren. Alles wordt nauwkeurig vastgelegd in de Soople-app en in jouw online omgeving: van transparante factuur tot voor- en na foto’s van de uitgevoerde werkzaamheden.
Het hele onderhoudsproces soepel geregeld
Naast het oplossen van de klus zelf, biedt Soople alle benodigde kennis, personeel en tools voor (periodiek) onderhoud, reparaties en spoedgevallen. Wist je dat we ook de communicatie met huurders kunnen overnemen?
Daarom kies je Soople
- 24/7 bereikbaar
- Bij spoed binnen 2 uur op locatie
- Eén aanspreekpunt
- Persoonlijke online omgeving
- Vakkundig
Wij regelen het Soople
1
Is je verzoek binnen? Wij stellen een team van vakmensen samen
2
We plannen een geschikt moment dat iedereen uitkomt
3
Een van onze vakmensen staat snel voor de deur
4
Na afronding ontvang je een transparante factuur
.
Zie ons als het verlengstuk van je eigen onderhoudsdienst
Zodra er iets moet gebeuren aan of in jouw vastgoed, staan wij voor je klaar. We zijn het verlengstuk van de eigen onderhoudsdienst. Van het ontzorgen in het dagelijks- en mutatieonderhoud tot aan het opvangen van pieken die de eigen organisatie niet kan opvangen. In dit geval hoef je niemand in dienst te hebben. Door onze nauwe samenwerking voelt het wel alsof we écht collega’s zijn. En zo hoort het.