Elke klus betrouwbaar en efficiënt opgelost

Harry Geurkink
De Vliegende Olifant

'Elke klus betrouwbaar en efficiënt opgelost'

Harry Geurkink van De Vliegende Olifant heeft geen zorgen meer over reparaties en storingen aan zijn unieke pand uit 1956, nu hij Soople als onderhoudspartner inschakelt. De Vliegende Olifant zet zich in voor persoonlijke ontwikkeling, bewustwording en gezondheid en kan zich door de service van Soople richten op dat wat voor hen echt belangrijk is.

De reden dat wij voor Soople gekozen hebben, is…

“…ik hoorde via-via van de klusdienst. Toen er wat gerepareerd moest worden aan ons gebouw in Arnhem twijfelde ik geen moment en diende ik direct online mijn verzoek in bij Soople. Ik had al veel goede verhalen gehoord van andere vastgoedeigenaren over de vriendelijke mensen, betrouwbaarheid en efficiënte werkwijze van de organisatie. Daar kan ik mij bij aansluiten. Soople lost elke klus op, en dat bespaart mij veel tijd. Ik hoef zelf niet meer voor elke reparatie opzoek naar het juiste bedrijf.”

 

Ik werk graag met Soople samen, omdat…

“…Soople betrouwbaar is, afspraak is écht afspraak. En de mensen van Soople zijn professioneel en vriendelijk. Na het indienen van mijn reparatieverzoek namen ze direct contact met mij op om een geschikt moment te plannen om de klus te klaren. De vakman gaf mij een goed gevoel. Hij kwam op de afgesproken tijd, kon mij alles uitleggen over de klus en de reparatie was snel opgelost. Ik ben super tevreden.”



Dankzij Soople kunnen wij onze klanten beter van dienst zijn, omdat…

“…Soople reparatieverzoeken snel oplost. Er komen bij ons kwetsbare patiënten. Als bijvoorbeeld de deur tocht, moet dat zo snel mogelijk worden opgelost. Binnen één dag had ik mijn verzoek ingediend én was de klus geklaard. Daarnaast denken de mensen van Soople echt met je mee, bijvoorbeeld in de planning. De planners zochten naar een moment dat mij goed uitkwam en hielden rekening met mijn kwetsbare patiënten. Soople kwam langs op een moment dat zij er geen last van hadden. Omdat de klusdienst zo goed meedenkt kan ik mij concentreren op mijn patiënten en het verlenen van de zorg die zij nodig hebben.”

 

Ik werd echt verrast door Soople, toen…

“…Soople langskwam en ook een andere reparatie direct kon oplossen, ook al had ik dat van te voren niet gemeld. Dát is pas service! Soople heeft een team van duizendpoten, ze zijn alles behalve eenkennig. Daardoor lossen ze de klus direct op én is het niet nodig om voor elke reparatie of storing een ander bedrijf in te schakelen. Dat is fijn, ik geef mijn reparaties en storingen zonder zorgen uit handen aan de klusdienst.”

 

Dankzij Soople verloopt mijn eigen werk soepeler, omdat…

“…ik niet meer hoef te analyseren wat er gerepareerd moet worden en wie ik daarvoor kan bellen. Daar was ik eerder veel tijd aan kwijt. Door Soople in te schakelen voor mijn reparaties en storingen houd ik meer tijd over, waarin ik me kan focussen op mijn patiënten. Soople schakelt snel en gaat efficiënt te werk. Daardoor is mijn verzoek met één bezoek opgelost, dat is fijn voor mij én mijn patiënten. Je merkt dat Soople veel ervaring heeft en dat gebruiken ze in hun service. Ze richten zich op meer dan alleen de klus op zich. Ook alles eromheen is goed geregeld, zoals de planning, communicatie en evaluatie van de klus. Soople als onderhoudspartner is voor mijn bedrijf een geruststelling.”

 

De Vliegende Olifant gaf Soople

Ook opzoek naar een betrouwbare onderhoudspartner?

'Alles snel en met gevoel geregeld'

Voor de gemeente Arnhem doet Soople woningaanpassingen in het kader van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Gerwin Degen, indicatieadviseur woonvoorzieningen bij de gemeente, vindt werken met Soople heel prettig en professioneel.