Eminent: ‘Eén adres voor elke klus’

Els Vos
Directeur Eminent

'Ik heb nu één adres voor elke klus.'

Jezelf bij iedere klus afvragen welke vakman je nodig hebt? Dat hoeven de medewerkers van woonzorginstelling Eminent Wonen niet meer te doen. Eén mailtje en Soople lost het op. Directeur Els Vos is superblij dat ze nu rust en overzicht heeft. En dat collega’s zich weer volledig kunnen focussen op hun eigen werk.

De reden dat wij voor Soople gekozen hebben, is…

Els: “…dat het te onoverzichtelijk en inefficiënt werd om met verschillende lokale partijen te werken. Op vier locaties bieden we onze bewoners kleinschalige, particuliere zorg in een huiselijke omgeving. Op de eerste drie locaties – twee in Ruurlo en één in Groenlo – was het nog wel te doen om alleen lokale vakmensen in te huren. Maar toen we in november 2019 een vierde locatie openden in Enschede, leek het ons fijn om voor alle locaties op één partij te kunnen terugvallen. Dat moest dan wel een partij zijn die alle soorten werkzaamheden kon oppakken, van schilderen tot elektra. Zo kwamen we uit bij Soople.”

 

Het grote voordeel van Soople ten opzichte van andere klusdiensten, is…

“…de duidelijkheid voor onze medewerkers. Ze hoeven zich niet meer af te vragen welke vakman ze voor welke klus moeten benaderen, maar melden het mankement bij mij of de zorgcoördinator. Wij geven het vervolgens door aan Soople. Voorheen kreeg ik tijdens een teamoverleg weleens de vraag of een probleem nou al was opgelost, maar dat is verleden tijd. Bij Soople weet je dat een melding zo snel mogelijk wordt ingepland. Onze medewerkers kunnen zich dus volledig richten op hun eigenlijke werk: het verlenen van goede zorg aan onze bewoners.

Dankzij Soople kunnen wij onze bewoners beter van dienst zijn, omdat…

“…vooral de grotere onderhoudsklussen nu een stuk sneller worden afgehandeld. De bewoners van onze nieuwe locatie in Enschede vonden in het begin de lampen niet fel genoeg. Binnen een week heeft Soople het hele pand voorzien van nieuwe verlichting. Soople zorgt er ook altijd voor dat onze bewoners zo min mogelijk last hebben van de werkzaamheden.”




Ik werk graag met Soople samen, omdat…

“…Soople met ons meedenkt, bijvoorbeeld over hoe we het onderhoud zo efficiënt mogelijk kunnen organiseren. Voor al onze hoog-laagbedden werken we al jarenlang samen met een vaste reparateur, dat bevalt heel goed. Bij Soople zeiden ze: als iets al efficiënt is geregeld, moet je dat niet veranderen. Ze stellen zich als onze partner op, dat is heel fijn. En daarnaast zijn het echte vakmensen, die goed resultaat leveren.”




Dankzij Soople verloopt mijn eigen werk soepeler, omdat…

“…ik weet dat alles snel en goed geregeld wordt. Dat geeft rust en overzicht. We hebben bij Soople een vaste contactpersoon die onze organisatie goed kent. Als hij denkt dat een bepaalde klus wat omvangrijker is dan gemiddeld, stuurt hij eerst een offerte. We komen dus ook nooit onverwacht voor hoge kosten te staan.”

 

Eminent gaf Soople

Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

'Elke klus betrouwbaar en efficiënt opgelost'

Harry Geurkink van De Vliegende Olifant heeft geen zorgen meer over reparaties en storingen aan zijn unieke pand uit 1956, nu hij Soople als onderhoudspartner inschakelt. Hij kan zich door de service van Soople richten op dat wat voor hem echt belangrijk is.